EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. december 24. - Mirwen
kicsit tartottam tőle hogy milyen lesz az első - igaz még csak elő - karácsony anyuék nélkül, csak kettesben. Igen ilyen majom vagyok, hogy képes vagyok még ezen is aggódni, mert csudakalsszra sikerült, és olyandeolyan meglepit kaptam, hogy még el se árulom nektek, mert csak. majd este, addig csak az enyém, és megsímogathatom, és szép, és gyönyörű. viszont ennek fényében, az én ajándékom már nem is volt olyan hűűha. azért reménykedem hogy tetszett. és csak ültünk és néztük a fát, és jó volt nagyon.
és most viszont indulás haza, nemsokára jönnek tesómék és irány vidék, anyuék. remélem lesz hó

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr725663359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása