EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. január 05. - Mirwen
amúgy szert tettem egy nagyon szar állapotban lévő tetrastigma-ra, amit most próbálok feltámasztani, mert ugye pont azért kaptam meg, mert ki akarták dobni, mondván hogy két levéllel úgyis csak haldoklik. Hazavittem, gondosan megöntöztem, jó, huzatmanetes, napfényes helyet találtam neki, mégis sutty, eldobta a három részből álló egyik levelét, és most erősen féltem hogy mi lesz, ugyanis itthon nincs forgalomban, a westendben van azon a Niagara vízeséses falon elvileg csak magyarországon. legalábbis a kertész ezt hazudta. Itt egy szebb kép

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr195663390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása