EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. március 02. - Mirwen
uhhh,űúhhh... gyömbér with Bacardi Oro. eleinte kis arany bacardi, sok gyömbér, most viszont már sok bacardi, kevés gyömbér. Gyakorlatilag nem is érzem már a gyömbérízt. Frankón becsíptem, megnéztük a WarpVision The Videos-ból egy párat, köztük a kedvencemet az LFO-tól a Freak-et, amit szigetkor még aeonflux mester mutatott meg nekem, a gyarló tanítványának, aki most már nem is mer telefonálni mer biztos utálja, mer egy kis foskupatz (hehhh, ezt elgépeltem, de ígymarad mer vicces) vagyok, és nem tudom eldönteni hogy most mi legyen, és mit válaszoljak. Persze az állásinterjúkon nem mondom hogy döntésképtelen vagyok, pedig van egypárszor amikor igen. például mostis. de azért mentségemre legyen mondva hogy nem egyedül kéne ezt meghozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr605663584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása