EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. március 30. - Mirwen
nos most jövök forgalmi vizsgáról. keményen 25 percig ment, aztán Zoli beletaposott a fékbe, énmeg majdnem elbőgtem magam. illetve sírtam, de szerencsére rövidet, és megúsztam a hüppögést. Szóval újrapróbálkozhat. Iszonyúan vizsgadrukkoltam, elfelejtettem bekötni magam a legelején, aztán a sávváltást figyeltem a sárguló lámpa helyett, aztán mégjobban beparáztam mikor megláttam hogy a flórián téri csomóponton kell átmennem, ami sárgán villogott, és csak ezermillió kocsi volt ott mint a halomrahányt matchboxok, káosz és fejetlenség, ezt persze sikerült megoldanom egy tranzit árnyékában átsuttyantam, de akkkorra már remegett a lábam a gázpedálon, le is fulladtam kicsit később, majd a kegyelemdöfés a jobbkezes utcácskáknál jött, amikoris balra kellett volna forduljak, és benéztem jobbra - senki, benéztem előre - senki, benéztem balra - senki, és megint gyorsan balra, hogy hova is tekerjem a kocsit, amikoris az oktató beletaposott a fékbe hogy "node Mircikém, ez itt most mi?", és akkor vettem csak észre hogy szemből egy kék kocsi áll alig 10 centire tőlem. nem vettem észre! esküszöm nem láttam.. beszarás ez a drukk, hogy még vak is lesz az ember, nemcsak félhüje... és akkor "na, húzódjunk akkor itt le a szélére, kérem!", meg helycsere, meg végeavilágnak-szarvagyok-fíling. Mert hogy pont azért volt a drukk, amit egy már jól vezető nem fog fel, mondván, minek izgulsz? csak egy szaros forgalmivizsga, mindenki meg tudja csinálni, látod hogy mindenkinek megy. pont ezért. mert ha mindenkinek megy, akkor nekemis kell hogy menjen. szóval pont mikor nyugtattam volna magam, akkor ment a vérnyomásom egyre feljebb - vagy lejjebb, mittomén. mert nem hiteles, mert nekem igenis nagy kaland még ez az egész, nincs a lábamban se tíz év, se rutin, amikor lefulladok, csak szarabb lesz, minden hibával csak ásom el magam magam előtt, és távolodom attól a léctől amit jó magasra tettem énis, meg az elvárások.
újrapróbálkozhat. de mikor? próbaidő alatt - három hónap - nincs szabi, megpróbálok valamit azért kieszelni, de ezt majd csak jövőhét végefelé látom meg leghamarabb hogy meddig ér a takaró meg ilyenek. hát ez van

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr825663647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása