EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. április 08. - Mirwen
tegnaphoz még annyit hogy nem igazán értem ezt a marketing nélküliséget, mert sehol nem láttam hogy lesz zagar koncert, és ha nem szól eb, akkor úgy is halok meg, hogy gőzöm se volt hogy volt egy ilyen 2006. április 7-én. Pont emiatt volt vagy nyolcvan ember összvissz, azok is - mi is - halál elfáradtunk amikor a nyolcórás kiírt kezdés helyett vagy féltízkor kezdtek, öregszem, az van... nem birom az ácsorgást. aztán felzendültek a dallamok, azt a részt már elmeséltem, majd mikor vége lett és levonultak, a közönség vissza akarta ugye tapsolni őket, de elég kevesen is voltunk, lagymatagak is voltak az emberek, és a tapsolás is derogált sokuknak (mert már akkora sznobok), aztán hihetetlen sokára jöttek csak vissza a fiúk, közben többször majdnem elhalt az egész, és Zságerbalázs meg is jegyezte: "hát ti kurvára el vagytok kényeztetve!" aztán belecsapott a húrokba, majd megint a mikrofon felé fordult: "ez visszatapsolás?! ez lófasz!" ... ekkora persze már óriási ováció meg röhögés volt, úgyhogy két perc táncitánci után megint egy mikrofonüvöltés: "LÓÓFASZ!!". és igaza van, a közönség savanyú uborka volt végig, én nem is játszottam volna nekik... azért vicces volt ez a végszó

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr105663666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása