EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. július 05. - Mirwen
tegnap voltam vezetni. négykor kell elkéreckednem innen, hogy félötre kiérjek, tegnap sikerült hamarabb lelépnem, örültem is mint állat hogy ott voltam már négy huszonötkor. Ácsorogtam a parkolóban a többi tanulóval, oktatóra várva, tellik múlik az idő, már mindenkinek megjött a kocsija, már csak én álldogálltam ott, telefonomban újra lecsekkolom a bejegyzést: igen, flórián tér, nem a bécsi út, jólvan, biztos dugó, várok tovább. még 10 perc, megint telefont megnéz.. mi? úúú, balfaaaaasssz! ma kivételesen 6-ra kellett volna jöjjek.. igen, benéztem másfél órával. fasza. tutira mentem, mondjuk azt. namindegy, így legalább tanuja lehettem annak amint az egyik oktató, akit látásból már ismerek, mert Zolinak, az én oktatómnak a spanja, egy új diákot fogadott épp: bemutatkozás, ez itt a kocsi, stb. Nem is nagyon figyeltem oda, mert az utat lestem, hogy mikor jön már a kis peugeot 206-os, de aztán hallom amint kérdezi a csaj hogy és akkor ma merre fognak menni? na, itt kezdtem odafigyelni, mert mi ezt soha nem beszéljük meg előre, hiszen nem helyismeretből hanem vezetéstechnikából vizsgázunk vagymiafene (nekem csak a gázt kell nyomni, mint süket a csengőt), szóval a pasi elkezdi: Nos, akkor a hungárián kimegyünk az M3-ra (basszus, mi sosem mentünk még igazi autópályára), aztán le egészen Miskolcra (...vagy lehet hogy ez valami spéci távolsági különóra?), majd lefelé, Szolnok érintésével Dunaföldváron át a Dunahídon (itt esett le hogy szivatás) - közben nézte a csajt, az meg csak bólogatott... olaj volt a tűzre: - Nagykanizsa - csaj még mindig semmi, próbál értelmes fejet vágni és szinte hallani ahogy forognak a kerekek hogy megjegyezze a városokat - Szombathelyre fel..., majd Veszprémnél fel a hetesre, és Budaörsnél érkezünk vissza Pestre... és a csaj még mindig csak bólogat, én már kábé a könnyeimmel küszködök, a pasi meg már a döbbenettől röhögni se tud csak nézi esdeklőn a lány arcát, hátha elneveti magát, de a csaj ehelyett: "és ez körülbelül mennyi idő lesz?" ááááááááááááááááááá'!!!!!! pasi nagyot sóhajt: "két óra alatt megjárjuk". csaj: "az jó!", mosolyog bután és ült be a kocsiba.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr945663864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása