EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. július 05. - Mirwen

[Sűrű öntömjén-warning]

ma HZs-vel cseteltünk. az egyik résznél elakadt a lélegzetem:

...
HZs: gyönyörű arcod van, különös szemedés kifejezett előny, hogy nem vagy 45 kilós ropiharcosmost mondhatnám azt is, hogy jó melleid vannak, de szerencsére jólneveltségem visszatartme: :)HZs: a hajad pedig egészen rendkívülikomolyanHZs: mély tüzű, hosszúszálú, nagyon jó lehet végigsimítani rajta...me: ...izé, most jövök a nyomtatótólnégy példányban nyomtattamígy mindegyik táskámba tudok tenni egyet HZs: :Dautóvezetés órák előtt kicsit elővenni, lapozgatni...me: igenigen

mikor már majdnem elhittem hogy komolyan mondja, előjött persze a farbával:

HZs:(csak kiprovokálom, hogy kiblogolódjak)me: nem mertem feltételezni se hogy megengednédZsolt: alapvetően nárcisztikus vagyok, mint minden metroszekszuális férfi s tilatkoztam volna, de aztán csendesen beletörődök...

a kis manipulátor! Hah!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr625663866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása