EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. augusztus 16. - Mirwen
hohóó, tegnap dunakeszire vezettem ki! igaz kétszer lefulladtam - első utam volt egy tökmás kocsival (Ford Fiesta) mint az oktatóautó (Peugeot 206) - és egyszer meg sávváltáskor bele akartam menni a mellettem a holttérben közlekedő kocsiba - hol is maradt a tüzetes tükörbenézés?? de végülis csak dudálás lett belőle, gond nem. Ezen felbuzdulva, nomeg a temérdek helyismeretem ugye, este a szigetre is én vezettem. Nagyon jó dolog ez a mágneses autómatrica - "T" betű. Van egy szép A4-es, azt a motorháztetőre teszem, és egy kisebb A5-ös méretű, azt meg hátra a rendszámtábla mellé - oda kéne a nagyobb tudom, de nincs hely... 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr895663951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása