EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

illusionist

2007. február 14. - Mirwen

Nos a harci helyzet az, hogy azért van a blog, hogy dokumentáljak. Illetve mint egy stressz-labda, itt gyurmázok, levezetni a fölösleget. Nem volt ez másként a majdnem-teherbeesésemmel sem.... így is már egy egész hete titkoltam, minden nappal nőtt a feszültség, hogy nem mondhatom el senkinek, aztán hogy megőrizzem épp elmémet, kiírtam magamból. én blogom, megtehetem. 

Tanulság az valami olyasmi lenne, hogy ásni kellett volna egy fa tövében egy nagy lukat egy dombon a világ végén, és oda beleüvölteni az egészet. Akkor megmenthettem volna magamon kívül legalább a ti illúziótokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr595664231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása