EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

blabla

2007. február 22. - Mirwen

A tegnapra tervezett KCs találkozó a kisrablóban a színésznő betegsége miatt elmaradt, majd jövő héten pótoljuk.

Viszont ha már így felszabadult az este, elrobogtunk Á-hoz, átadni neki a meghívót, és beszélgetni vele egy jót.

Utána haza, én a zófán zombultam, mert addigra a gyümölcsnapnak köszönhetően csak két banán meg egy narancs volt csak amit ettem egész nap, és jobb volt meg se mozdulni. Aztán persze nem bírtam tovább, és csináltam egy bögre üres erőlevest, mert addigra gyilkolni tudtam volna valami sósért. De végülis nem is volt olyan rossz, teljesen kibírható, és ez jó.  A titka az hogy gyorsan le kell feküdni aludni, és akkor máris itt a fehérjenap, és jöhetnek a szaftos tofus álmok

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr785664244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása