EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

hormon árapály

2007. március 10. - Mirwen
!gusztustalan részletek
Szóval az úgy volt hogy terhes vagyok, és ugye voltam annál a dokinál a hatodik héten, és nem látott semmit, és aztmondta hogy ez egy megszűnőben lévő terhesség, és ennyi. Nagy szomorúság, kis sírás is, stb. Utána elmentem az én dokimhoz is - G, aki az unokatesóm ugye -, és ő is megnézte, és ő se látott semmit az ultrahangon csak a hangyák háborúja szerű zajt, ő is mondta hogy hát ennyi, de ő szólt, hogy azért ha nem jön meg 10 nap múlva se, akkor szóljak, mert ha valami is benntmarad, és nem akar kijönni, de közben elhal, az hullamérgezést okoz (v.ö.: belső bomlasztás). 10. nap letelte előtt telefonáltunk, kérdezte hogy mi a helyzet, mondom, hogy semmi változás, nincs vér, hőmérsékletem még mindig magas. Csináltam tesztet? mondom hogy nem. Akkor csinálj. Csináltam, alig hogy belemártottam a pisibe, azonnal erősen becsíkosodott, úgyhogy másnap mikor mentünk, szó nélkül újra ultrahang, ahol viszont ott figyelt egy aranyos kis petezsák, a maga majd másfél centijével, ami G szerint egy négyhetes és párnapos terhességnek felel meg. Úgyhogy csak mosolygott hogy na miaz, nem akar összejönni az egyik terhesség, akkor még ugyanazon ciklus alatt hirtelen ovulálok mégegyet csak úgy? És hogy akkor jöjjek újra két hét múlva megint ultrahangra, mert akkor meglátjuk hogy mi lett... immár visszafogottabb, de örvendezés újra.
Aztán ma reggel fürdök, hajatmosok, aztán már épp a hajszárításnál tartok, meztelenül a fürdőszobában, amikoris egyszercsak hirtelen megérzem hogy csorog valami... lehajítom a hajszárítót, és hát igen, vér...
Sok vér.
Úgyhogy hétfőn ha el is áll addigra a vérzés, már csak azt nézzük meg hogy maradt-e bennt még valami...
 
Érzelmi hullámvasút, szevasz...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr265664269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása