EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

függő

2007. május 17. - Mirwen

addikt vagyok.

Azt eddig is tudtam hogy délután tudok dolgozni, de azt hittem hogy csak az öt órás munkavég stresszel arra hogy rámjöjjön a dolgozhatnék, de ezen a kisérleti jellegű héten minden nap hétig-fél nyolcig bennmaradtam, és jó volt! mit jó?! addiktív!

Véletlen indult az egész, hétfőn maradnom kellett még, mert akkor szabadult fel az egyik gép amire szükségem volt, és végülis bentmaradtam melózni hétóráig mert úgy rámtört a Flow, hogy csak kapkodtam a fejem. Másnap csak félig -, de szerdára már teljes tudatosan szerveztem úgy hogy este maradok. És remekül beválik! három-négy felé elkap a gépszíj, és sitty-sutty ég a kezem alatt a munka, meg pörög az agyam. Elmondhatatlanul szeretem ezt az érzést.

és milyen jókat lehet ilyenkor aludni este...

már csak azt kéne kitalálni hogy azért ezt mégsem vezethetem be hogy reggel nyolctól este nyolcig melózok.... mert a reggel nyolcas érkezés meg kötött ugye... szóval még nemtudom hogy lesz a továbbiakban...

(elvileg ma megígértem hogy nem maradok bennt, de már erősen gondolkodom hogy írok ebnek hogy mégiscsak...)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr545664356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása