EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

JellyBelly

2007. augusztus 03. - Mirwen

99 forintért vettem a Culinarisban még szerdán:

Mi a hiba a képen?

igen.

már írtam is egy levelet - kedveset, mert amúgy imádom őket - nekik hogy ebből szerintem nem lenne érdemes rendszert csinálni...

----------------------------------------

update:

válasz megérkezett - még akkor rögtön, csak eddig elfelejtettem posztolni. Szóval én tudtam rosszul:

"Kedves xxx(nevemhelye)


Sajnos nem free sample – A Jelly Belly ilyet még nem adott, de mi azokat, amenyibben kapunk MINDIG a vevőknek adjuk ajándékba, kóstolóba – boltban, főzőiskolában ( vagy ha sok, a dolgozók kapják meg). Példaként a pénztárnál van egy nagy JB doboz ( tavaly New Yorkban vettem) - nem látható ugyan, de ha valaki nagyon nézegeti a JBt kollegáink megkínálják, ha meg rákérdez akkor biztosan.
Ez estben egy nagy gyüjtőben ( 50x10g) érekezett a JB és mivel több vevő jelezte hogy nem lehetne e egyenként megvenni 90ért és nem 4500-ért az egészet mi azt mondtuk dehogynem! Dehát a kicsi zacskónak nincs vonalkódja így kicsit nehezebb az ügy ....
Hetente fordul elő hogy magyar importőr, disztribútor cégek FREE SAMPLE NOT FOR SALE, CAMPIONE GRATUITO stb felírtau termékeket akarnak nekünk is eladni, így jogos a gyanakvása.

Remélem sikerült teljesen összezavarnom.
Üdvözlettel
Bogáthy Zoltán"

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr795664446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása