EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

zsákmány

2008. január 07. - Mirwen

az úgy volt hogy elindultun ebnek hosszúujjú pólót szerezni, és tesómékhoz. A kettő metszete a dunakeszi Auchan, meg a stopshop-os C&A volt, de benéztünk ha már ott járunk a Takko nevű osan színvonalú ruházati boltba is. És ott megláttam a leértékelt, 900 (!!!) forintos üveg gyertyatartókat. Mivel én az összeset azonnal meg akartam venni, eb viszont agyalágyultnak nyilvánított, ezért a kompromisszumos határozat után hármat hozhattam el, ami két kicsi és egy nagy.

Este faragtam bele NDK-s(!) gyertyákat, és máris a komód legszebb díszeivé léptek elő.

Képre kattintva képek még.

Eb szerint minden ilyesmi csak haszontalan porfogó, de szerintem egy gyertyatartó az minimum is hasznos porfogó. Én, mint fő randa, funkciótlan ember, szeretem magam szép, funkcionális tárgyakkal körülvenni. Igyekszem az egyensúly megőrzésére az univerzumban, ugye.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr245664552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása