EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

voltakmég

2008. április 14. - Mirwen

nőiességem utolsó morzsájára vasárnap taposott rá eb, amikoris már a bevásárlásnál kiderült hogy mindenki mást akar enni - ő sültlazac, én zellerkrémleves. Szóval tesszük be a kosárba az ezt meg az azt, majd otthon versenyfutás a konyháért. Hát nem. Szarok bele. inkább ettem egy üres kiflit (eb közben süt-főz, én meg megnéztem öt részt a Scrubs-ból) de én nem fogok ott nyomorogni hogy "légysziengedjide" meg kerülgetni meg minden.

nem az a baj hogy néha én viselem a nadrágot, hanem az hogy eb veszi fel az összes szoknyát.

így én hogy?! 

se nőnek, se szeretőnek, se anyának, se szakácsnőnek se semminek vagy nem vagyok jó, vagy nem kellek.

 

ps: ez itt a rinyaszakasz, nincs világvége, de ez ilyen kikívánkozós cucc.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr915664628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása