EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

otthon

2008. május 27. - Mirwen

csütörtök reggel már szarul voltam, de akkor azthittem megúszom, úgyhogy még elmentem dolgozni, de délutánra már kóválygós voltam, és fel is mentem a házidokihoz, ahol hőemelkedés meg miden ilyesmi, szóval hazamehettem. munka végén már ugye. ez is mennyire én vagyok már, hogy hétvégére kap el a kórság. aztán pénteket már otthon töltöttem, és mivel még vasárnap is úgy éreztem magam mint egy mélytengeri búvár - már ami a fülemben lévő takonnyomást jelentette - ezért hétfőn csak a dokinak szóltam hogy még maradnék. Úgyhogy most otthon, tegnap ugyan volt egy kis kiruccanásom Adához - kész van immáron a bal fölső hetes is, ezzel kész az egész bal felső oldal, jippí -, de amúgy otthon. 

Tegnap átültettem az újabb fűszernövényeket a cserepeikbe. Most lett kapor, oregano, szárzeller, metélőhagyma és bazsilkom. Eddig voltak már: rozmaring, kakukkfű, lestyán, menta. Ezenkívül van még levendula, aloe és szamóca mint haszonnövények. Csak lassan áll össze a fűszernövény-had, mert nem vagyok hajlandó azokat a hipermarketekben kapható veriójú fűszernövényeket venni, mert azokkal eddig mindig póruljártam, valahogy sokkal satnyábbak, és életképtelenek.

Azért nagyon imádom hogy van ez a két négyzetméteres kis "kertem", és már egy csomó mindent használtam belőle: pl: újkrumplisütéshez a rozmaringot, levesekbe lestyánt, tetejére szórni metélőhagyma - tegnap pont -, megégettem a kezem, jött rá egy darab aloe, limonádéhoz meg menta.

és aktuálisan a kedvenc növényem a Tengerparti pázsitszegfű (Armeria maritima), ami a ládámban is van, de eddig nem tudtam a nevét, viszont hogy megtudtam, szereztem is belőle egy lilát és egy fehéret is. Love it!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr595664653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása