EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

első tesztek

2008. június 27. - Mirwen

Kicsit barátkoztunk már, igaz a körmömet például le kell vágni, mert nem kompatibilis a laptop billentyűzettel (túl hosszú), de egy rész Doctor Who-t már megnéztem (persze szigorúan tesztelési célból (ja perszee)), kezdem belakni, telepítgetem rá a megszokott programjaimat, meg amúgy is elég idegen ez a Vista (home). A HD movie-t is kipróbáltuk, alig 30%-on ment a proci közben, pedig ez nem is Core2Duo, szóval üüüügyes-araaanyos. A laptopspeakerek magukhoz képest egész jól szólnak, de persze a fülessel sokkal jobban szól.

Most még köldökzsinóron lógok, csak a hálószobában volt üres kábel - szerencsére az legalább 20 méternyi -, de legalább így megosztva látom a nagygépet is, és pl arról néztem a Doctor Who-t, de most áttöltöttem a maradékot hogy legyen itt is ezaz ha offline leszek. Mert ugye mobil internetem nincs (még), meg itt a lakásban előbb utóbb úgyis lesz wifi router.

Amit még szoknom kell erősen az a billentyűzet meg a touchpad, a mousegestures-ök hiányáról nem is beszélve, illetve természetesen telepítettem azt is, de azért ez így tapipaddal és középső meg jobb gomb hiányával kicsit nemugyanolyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr935664689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása