EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

balatone

2008. augusztus 24. - Mirwen

na, vagyok ám, csak kicsit relaxáltam a balatonnál, pont még a jóidőben, úgyhogy egy icipici színem is lett, és valami végtelenül jó volt az egész, bár lent volt Berci unokaöcskös is, akinek a legkedvesebb szórakozása a hasamon való mászkálás volt, de olyan édes volt hogy majd'megzabáltam.

és elvesztettem a saját telefonom a saját előfizetésemmel. azaz elhagytam a strandon, de a kijáratnál már rájöttem hogy nincs meg, de mire visszamentünk már hűlt helye... 

annyira végtelenül szarul esett hogy valaki fogja a kezében és nézegeti az smseimet, a naptárbejegyzéseimet (2002 óta!) Meg nála az összes telefonszámom, meg különbenis. száradjon le a keze... még akkoris ha rosszat nem kívánunk. Este majdnem sírtam is.

Kártya letiltva még aznap, másnap meg már meg is vettem a kártyacserét. Kár hogy nincs olyan telefon amit egy sms-el fel lehetne robbantani.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr385664745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása