EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

bot helyett

2008. szeptember 01. - Mirwen

Asszem ez azért van, mert nem szenvedtem eleget az első trimeszterben, hovatovább egy árva alkalommal sem hánytam. Mostaztán már a második éjszakán nem tudok aludni, mert fáj a hasam. Persze nem egyforma fájás, tegnap egész lent fájt, mintha nagyon kellett volna kakilni (de persze nem ez volt az ok), ma meg a jobb oldali bordám alatt/mögött oldalt, ezért egész éjjel meg reggel C betűformában kunkorodva próbáltam nem szentségelni. 

Reggel az első dolgom volt megnézni hogy hol van a vakbél, de nem ott, úgyhogy épp most diagnosztizálom magamon szimultán a nyombélfekélyt és az epekövet. Ha-ha.

Amúgy pedig döbbenetes, de a béka már ekkora helyet követel magának. Elvileg. Mert én még mindig úgy érzem hogy csak folyamatos átverés áldozata vagyok, hiszen hogy lehetne már a hasamban egy gyerek?! Hitegetnek holmi ultrahangos képekkel, de szerintem ezek is videószalagok. Az egyetlen gyanús dolog az a bontatlan tamponcsomag amit tavasszal vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr515664754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása