EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

fáj

2008. szeptember 01. - Mirwen

Oké, a jobboldali görcsölés nem múlik, most megint nagyon szar, úgyhogy felhívtam G-t a nőgyógyászt, és szerinte epe, és az görcsöl, a terhesség miatti epepangás viszonylag gyakori ilyenkor. 

Holnap házidoki.

brühühü... 

és most hogy mindenki épp együttérző kommentet írna, elárulom hogy asszem én rontottam el mindent: amit úgy igazán kívántam mostanában az az erős savanyú leves. Tegnap este egy dupla adagot ettem. És hogy is szól az epediéta? Nem lehet enni: zsírosat, fűszereset, füstölt hústermékeket, hagymát, uborkát, paprikát, kelt tésztát. A levessel majdnem kipipáltam mindent. De ami aggaszt hogy nem múlik. Mentségemre legyen mondva, még soha semmi bajom nem volt az epémmel, és még soha semmi bajom nem lett egy nagy adag erőssavanyútól.

Most hóvirág kétszersülttel - teszek oda az inzulinus diétának is egy kicsit - vezeklek és döntöm le a vizeket.

Eb meg gyógyszertárfelkutat épp, hogy magneB6-ot vegyen, meg pisitesztet. Jahogy nem mondtam? Fel is vagyok fázva.

Ezennel jelentkezem orvosi lónak.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr515664755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása