EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

másik mérföld

2008. október 07. - Mirwen

tegnap este az ágyban mikor olvastam, szóltam ebnek hogy most rúg, adja a kezét. És megtörtént a második milestone: eb is érezte amint tenyéren-rúgta a gyerek.

Annyira furcsa, de ez sokkal erősebb visszajelzés volt hogy eb is érezte, mint az hogy én érzem mostmár naponta többször is. Mert ezeket én is hallucinálhatom, míg ebet még azért mégsem tudom hassal tenyérenrúgni csak úgy, én, egyedül.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr1005664781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása