EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

fűszeres

2008. október 10. - Mirwen

Chili&Vaníliánál találtam ezt a fűszertartós bejegyzést, és arra inspirált hogy kicsit a saját - kényszerszülte - fűszertartóimat ajnározzam.

Annyit tudtam hogy a következő követelményeim vannak vele:

0: legyen ingyen

1: mosható legyen, gépben is

2: légmentesen zárható

3: ügyes méretű - elég kics, nagy szájú, viszont ha lehet egy zacskónyi fűszer beleférjen

úgyhogy először a Supradyn-es üvegeket gyűjtöttem, aztán egyszercsak befejezték az üveges kiszerelés forgalmazását, már csak a kinyomós-műanyaglevél féle van, úgyhogy sajna azt abba kellet hagyjam. Feliratozni kontúr-üvegfestéket használtam, ez egy darabig jó is volt, főleg amíg a polcon voltak ezek a fűszerek.

Aztán mikor jött az új konyha, akkor már biztos voltam benne hogy közelebb kell hogy legyenek a tűzhelyhez, viszont semmiképp sem a tűzhely fölött, mert nagyon utálom amikor a tartók zsíros-gőzösek lesznek. Marad tehát az alsószekrény, akkor meg a leglogikusabb a fiók volt.

Ott voltam tehát egy adag supradyn-es üvegcsével, amiből több nem lehetett, de szerettem volna még a többi fűszert is a papírzacsikon kint tudni, úgyhogy új vadászat indult hogy mit használjak. Ekkor találtam meg az egyik fajta kapribogyós üveget, ami még talán kicsit jobb is lett, nagyobb a szája, és fém a teteje (viszont sajnos nem sötét az üvege), ami még azért is jobb mert a fiókban annak nincs sok értelme hogy az oldalán legyen a felirat, így a tetejére tudok írni, és még jobban is zárható/mosható.

Nos, még kicsit sok kapribogyót kell megennem mire egységes lesz a gyűjteményem. De azért lesz amit sose fogok ilyenben tartani, mert 1: őrlős tartója van, 2: még nem bontottam fel, nem fér bele,stb. De igyekszem.

És most képekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr585664784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása