EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

mém

2008. november 04. - Mirwen

Lobo tovább dobta nekem a labdát, de nem tudom hogy van-e még valami amit én ne fecsegtem volna ki itt, meg egy régebbi posztban már írtam is egy ilyet, szóval nem tudom mit írhatnék még.

legyen mondjuk hét friss, de nem nagy újdonság:

1: most táppénzen vagyok, itthon ücsörgök

2: viasat rulez! egész nap az megy, közben

3: horgolászok. Ha már így itthon vagyok, legalább valami produktívat csináljak, készül egy takaró

4: nem történik velem semmi igazából

5: unalmas vagyok

6: meg különbenis, mit vártatok?

7: itthon ülök egész nap. Jaigen, ezt már írtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr755664808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása