EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

vásárlás

2008. november 07. - Mirwen

kicsit nehézkesen indul be a vásárlás, mert hülye babonás vagyok, pedig sokkal jobb lett volna jóóól elosztani a költségeket, mert még ha minimálisra akarom is venni a dolgokat, akkor is jelentős kiadásokról van szó.

A hétfői (25. heti) ultrahangtól tettem sokmindent függővé, mert onnantól tutifix gyerek lesz belőle, ez már a PONR (Point of No Return). Csak ekkortól akartam vásárolni egyáltalán, de persze arról nem tehetek ha például tesóm elrángat egy babaruha turkálóba, és ott a teljes ellenállásomat romba dönti az aranyosabbnál aranyosabb cuccok kezembe adagolásával. így lett a szegény gyereknek például mályvaszín flitteres tüll bolerója... Dehát könyörgöm, egy teletömött szatyornyi aranyosság ezernégyszáz forint volt, majd biztos otthagyom.

Na, ezekután szerda este ténylegesen el akartam menni, az igazi első bevásárlásra az ikeába, erre betojtam, és csak két 3-as csomag pelenkát vettem csak. 

Viszont megrendeltem a BambinoMio kezdőcsomagomat is, úgyhogy talán mégsincs veszve minden. Meg ennyi kiadás erre a hónapra lehet hogy elég is lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr545664813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása