EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

mára depi miatt zárva

2008. november 27. - Mirwen

mondtam már hogy terhesnek lenni mennyire fos? miért nem lehet szkippelni ezt a részt? meg ami a legjobban idegesít, hogy miért sztárolják ezt annyian?? hát mi a jó a moby dick létben? hogy nem tudsz mozogni, hogy depis vagy, hogy vesén rúgnak, nem kapsz levegőt, hogy annyira fáj a hátad hogy a nap végére csak vízszintes a jó? És akkor én még totál kihagytam az elején a hányós-fejfájósat. és hogy hányok a sok üdvözült tekintetű, hassimogatós kismamától, a pöffeszkedő babakocsitologatótól és a somolygó idősebb nőktől, meg az ő elvárásaikról. Hogy hát a legszebb időszak, meg áldott állapot meg satöbbi. Nagy frászt. Lépjünk tovább, nekem gyerek kell, nem ez.

Az az egyetlen vigaszom hogy a babának jó legalább.

----

amúgy meg gondolom a három napi kihagyott halolaj-kapszula miatt zuhantam vissza depim mai igen sötét börtönébe, már sikerült ebbel is jól összevesznem, ki is kapcsoltam a csetet meg telefonom hogy több embert már ne szurkáljak agyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr965664832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása