EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

Lebuktam...

2008. december 14. - Mirwen

szólítsatok ezennel Hajdúné Sarka Katának. Szintén így jártam.

(a sztori botrányosságát rontja ugyan, de azért hozzátenném hogy elvileg eb már kétszer is szentestézett nálunk, most nekem kellett volna menni, de én meg nem ettem meszet hogy terhesen máshol szentestézzek, így megyek haza anyámékhoz. A karácsonyi kurva rohangálás mondjon le.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr315664848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása