EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

31w1d

2008. december 19. - Mirwen

Tegnap töltöttem a 31. hetet, még kilenc van hátra, azaz pontosabban 62 nap. Ezennel beléptem a nyolcadik hónapba. A gyerek statisztikailag 1600gramm és 40 centi hosszú, de mivel tegnap voltunk G-nél felülvizsgálaton, egy pontosabb(?) adat: 1505gramm és a feje 76mm átmérőjű.

Azért a kérdőjel, mert én nem hiszek ezekben az ultahangos hossz és súly megállapításokban, élő példának rögtön itt van Bercike, aki a császár előtt egy órával az ultrahangon 2540gr-ra mondtak, majd egy óra múlva megszületett 1900gr-osan. Fél kilót tévedni ebben a viszonylatban? Simán. Rosszabbak mint a vásárcsarnok kofái. 

Harántfekvésű, azaz ül bennem fejjel felfele mint egy kisbuddha, ezt érzem is, mert a lábai pont a hólyagom körül kafircolnak, és állandóak a Pisi-ON, pisi-OFF érzések. 

Már 10 kilót híztam, nem kéne többet, tudom. Szerencsére eddig - lekopogom - minden értékem jó. És szerencsésen elkerülöm mostanában a védőnőt.

A héten beszereztem a birkaszőrt, és lehet hogy el fogok csábulni egy fehérzaj-generátor beszerzésére, már ami a Felesleges És Drága Babáknak Való Bizbaszokat jelenti. De nekem is sokkal szimpatikusabb ócánmorajlást hallgatni a felhúzhatós forgós-gyerekzenélők midije helyett...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr345664854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása