EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

EC

2009. április 15. - Mirwen

Végül csak belevágtunk az EC-be (Elimination Communication, bővebb infó itt, meg itt), pedig ugye nem is terveztem, mert azhittem hogy ez ilyen vagy csinálod, vagy nem dolog, pedig nagyon vonzott a lehetőség hogy a bili már a kezdetektől az élet része legyen, ne egy mumusként jöjjön elő kétéves kor után. 

Érdekes hogy milyen hamar jön a sikerélmény, pedig azthittem hogy legalább két hétig csak kudarc, meg "idomítás", és semmi; ezzel szemben már az első kísérletemet hogy mosdókagyló fölé tartom Zs-t, siker koronázta, azaz pisi. Igaz a felkelés után úgy öt percen belül mindenképp van pisi, szinte bármelyik babánál.

Szóval most inkább csak body-ban van a kisasszony plusz pólóval, meg zokni és babylegs, és csomagolgatom, és bili fölé tartom ha kell/lehet. Meglátjuk hogy alakul a dolog, nekem nem célom a szobatisztaság, csak - mint már mondtam - hogy ne azt szokja meg hogy a pelenka az egyetlen üdvözítő megoldás ha pisilni meg kakilni kell. Meg hogy ne álljon a kakiban/pisiben a feneke.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr135664961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása