EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

tegnapijo 18

2010. február 25. - Mirwen

elmaradt tegnap, mert este hirtelen felszabadultunk, ugyanis jöttek gyereketfelvigyázni, és eljutottunk végre moziba KETTESBEN!

---

ide írok még kicsit a filmről, ami a Sherlock Holmes volt, amire igazából nem készültem, (mondjuk trélereket sose nézek, kritikákat inkább a filmek után szoktam olvasni), szóval csak annyit tudtam hogy Guy Ritchie film, meg hogy én nagyon nagyon sok SH könyvet olvastam gyerekként, nagyon szerettem.

SPOILER!

szóval ezt az átbaszást! ez egy Harcosok Klubbja vs. House MD. Sherlock Holmes=House, Wattson = Wilson, Amber = Mary, Irene Adler =(kicsit) Lisa Cuddy. Nem is tudtam másra gondolni a két órás divat-misztikummal fűszerezett vidóklipp alatt. Ami ráadásul hemzsegett a hibáktól, a végén konkrétan a hajam téptem a "rádióhullámok" szó elhangzásakor, és erre építették a filmet! anyám!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr645665127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása