EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

napok egyedül

2010. augusztus 18. - Mirwen

próbáltam belezsúfolni amit csak lehet, úgyhogy hétfőn délelőtt elpakoltam itthon, délután-este Tranzit ebbel, KCs-vel és HZs-vel, jó kis egészestés dumaparti, onnan meg az IMAX-be mentünk negyed 11-re, az Avatarra végre.

nos a filmről: életem legjobb és legfosabb filmje egyben, mert a látvány beszarás, a történet meg... nos legyen elég annyi hogy többször markoltam szorosan a popkornos dobozt hogy most belehányok a demagógiától.

kedden reggel fodrász, délben Tranzit pár ismerőssel, aztán haza, innen IKEA KCs-vel, majd este meg vacsora a Pastramiban ebbel. Este meg megnéztük a Date Night-ot még itthon.

Ma meg aludtam, meg neteztem, meg délután egy fullos fürdőszobatakarítást vittem végre véghez (csempemosástól a padlólap fogkefével történő fugatisztításáig), meg nézem továbbra is rendületlenül a Numb3rs-t.

...és most meg már tűkön ülök, mert hazafelé tart eb Zsófival.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr835665211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása