EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

proud mary

2011. január 16. - Mirwen

nos az van hogy egy kibaszott hős vagyok: az előbb este átmentem (ebbel) a margitszigetre, és lefutottam az edzésterv első passzusát...

majdnem teljesen ad-hoc jött az ötlet, hiszen először csak sétálni indultunk, aztán mondtam hogy jó, menjünk akkor át a hídon, aztán meg ha már itt vagyunk a futógumiszőnyegnél (és rajtam véletlenül épp futócipő), akkor nézzük meg hogy vajon képes vagyok-e egyáltalán még úgy tenni mint aki fut, vagy csak nemes egyszerűséggel lefordulok két lépés után szívrohammal a piros gumiszőnyegről.

szóval lehet hogy újrakezdemezt az edzéstervet, de lehet hogy rögtön azért nem megyek már következő alkalommal sem, mert 1: három vízhólyagom is lett hirtelen a lábamon, 2: holnap az ágyból se tudok majd kiszállni az izomláztól (az állkapocstartó izmaim pl már most bedurrantak, úgy vicsorogtam az erőlködéstől, ehhehh), 3: mínusz ezer az akaraterőm, 4: kifogáskeresésben ellenben mindig is csillagos ötös voltam, goto 3.

majd meglátjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr1005665289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása