EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

ELEGEMVAN

2011. március 07. - Mirwen

Simi visítva bömböl, Zsófi meg dvd-t néz már második órája. kurvajó. kurvára elegem van.

én vagyok a hülye hogy azthittem hogy ez menni fog. nem megy. nem tudok se a kicsivel se a naggyal mit kezdeni. legszívesebben fognám magam és rácsapnál a lakásajtót a visongóra.

----------------

ezt írtam kb három napja. itt figyel draftban. nem jobb egy fokkal sem, pedig most csend van. az univerzum összes szivatása rajtam/rajtunk csapódik le.

kórház, síelés, betegségek, nagyszülők, fogaim, egészségem, anyagiak stb.

a lényeg hogy orbitálisan elegem van, és nem fogok tudni SOHA kitörni belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr195665311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása