EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

vált

2011. augusztus 09. - Mirwen

meguntam a hajszínem, mert már violet/padlizsán lila volt sokáig, aztán vissza barnába, és utána egy utolsó béna burgundivörös próbálkozás után eluntam az egészet. Meg ugye a sok festés egymás tetején egyre sötétebb és sötétebb végeredményt adott. De az volt a baj, hogy világosítani kétféleképp lehet: leszivatni csutkára szőkítővel, és újra visszafesteni mondjuk egy világosbarnát, vagy lassan-lassan kimelíroztatni.

Nos ez utóbbira esett választásom, pedig nem vagyok igazán melír párti, és akkor még finoman fogalmaztam.

elmentem, befestette, hatóidő letelt, kimosta a hajamból a festéket, és beülök a székbe, és áááááááááááá.... a barnásvörös hajamban élénk pisasárga csíkok, de jó sok... gyorsan vissza a mosóba, hajamra hamvasító.

úgyhogy most úgy nézek ki mint Szörnyella fe Frász, de legalábbis mint aki erőteljesen őszül...

egy kis idő múlva úgyis elmegyek, és újra melír, de akkor új helyre, és akkor átfestjük vmi világosbarnára is, de addig ezzel kell együtt éljek..

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr955665363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása