EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

asszem kész

2014. február 14. - Mirwen

bevásároltam, összeraktam a kórházi cuccot, a szülőszobás cuccot, a gyerek-kórházból-hazahozós-cuccot.

Kimostam minden kisruhát, pelenkát, eztazt. Kiürítettem egy fiókot a cuccainak (az ideiglenes beköltöző, aki aztán egyre több helyet fog követelni magának, mint ahogy eddig az előző kettő is tette. a kis alattomosak), 

összeraktuk a járókát (most az lesz az ideiglenes ágy). elővettem, szelektáltam és fertőtlenítettem a kezdő cumisüvegkészletet. M-al karöltve megrendeltük a yoomi melegítőbetétet is (itt is köszi!). Fertőtlenítettem a kiskádat.

vettem új játszóscumikat, vízhőmérőt, eldobhatós pelenkát. Kb ennyit kellett venni, a többi van/volt. 

már csak az új bárányszőrt kell megvenni és jöhet a kisbaba. 

ja nem, még egy lapozós kalácsot kell megsüssek és leszállítsak (segítsüti elmaradás) és egy lekvárt kell főzzek, meg posztoljak meg talán eladjak. 

na és ha ezek megvannak, na, akkor...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr185812852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása