EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

nem lát

2015. január 12. - Mirwen

most hajnal egy van, filmet néztem, meg fészbuk, meg satöbbi. Aztán google plusz-on nézegettem a felhőbe töltött képeket, és most ez hülyén hangzik, de valahogy most megLÁTTAM a gyerekeket... hogy fizikailag látom őket, de akkor és ott csak magát a problémát látom, nem a gyereket, mintha egy nagy adag szürke felhővel kéne bajlódnom, de most néztem a képet hogy jéé, ki ez az aranyos kisbaba? Baszki, a Vili... és ocsmány módon utálom magam hogy olyan minősíthetetlenül viselkedek velük. És ma észrevettem Simin is hogy már úgy viselkedik velem hogy egy kis dícsérő szóért mindent megtesznek... a szavakkal bántás meg már lepereg róluk. Hányinger vagyok, komolyan.

 

apropó szürke felhő: mai napi alakításuk: a lépcsőház falát, a pinceszint padlóját és a fa lépcsőket firkálta össze Simi vastag sötétkék FILCTOLLal... mivel itt csak alkoholosfilc volt csak a földszinten, megint csak agysorvasztó epeömlést kapott eb, meg én is, aztán szerencsére kiderül hogy sima filc, úgyhogy a padlóról és a lépcsőről le tudtam törölni, de a fal már így marad. 

holnap első nap az oviban... yay *nagyon bizonytalan, elhaló hangon*

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr27063267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felis 2015.01.12. 23:55:17

Basszus, ezt a "nem látom a gyereket, csak a problémát" dolgot de jól megfogalmaztad! Nagyon ismerős, és nem vagyok rá büszke. :(
Amúgy a seggreverés használ bármit azon kívül, hogy kiadod a dühödet? (Ez most nem kritizálgatás akart lenni, hanem tisztán gyakorlati kérdés.)

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2015.01.13. 08:56:31

sajnos igen. Simi például ha nagyon behergelte magát egy sehogyse-kezelhető hisztibe, akkor van hogy kap egyet és akkor kibillen belőle (kiesik a transzból) és csak a fenékreverésre reagál, amit meg már tudunk kezelni. pl. De az esetek többségében nem használ, persze, de rettenetes eszköztelen az ember sokszor ha ilyen ú.n. neveletlen (azaz összevissza és nem milliméter pontos keretek között nevelt) gyerekei vannak és utolsó pillanatban ezt az egy módszert kapja elő a tudatalatti amivel őt is "nevelték"

isolde 2015.01.13. 13:13:51

Igen, igen, szerintem is tök jól megfogalmaztad, én akkor szoktam rácsodálkozni, amikor mondjuk egész nap nem látom, hogy jé, úristen, de cuki gyerek, ki ez.
süti beállítások módosítása