EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. április 20. - Mirwen

tegnap elsétáltam futni a szigetre, és most megtörtént a csoda: a két perceket úgy futottam le hogy nem a másodpercmutatót figyeltem görcsösen, fogösszeszorítva, hogy: 1:58 ... 1:59 ... 2:00 ... és hörgő tüdővel álltam meg, hanem simán csak futottam és egyszercsak szólt a kétperc-jelző. szóval tényleg lehet fejlődni, tényleg nem vagyok reménytelen! ezen úgy fellelkesültem, hogy a terv felett még ráhúztam egy kétperces futással. aztánmeg boldogan hazasétáltam.

este meg vacsoráztam: egy fél bébicukkini felkarikázva, öt kicsi fej sampion felszeletelve, fél tofu felkockázva. Bele minden az előmelegített wokba egy kiskanál forró olajra, sukiyaki meg szója szósz ráloccsint, majd amikor kicsit(!)megpuhult a cukkini meg a gomba, elzártam. kész. hozzá frissen főtt rizs. nyám.  lehet ízesíteni egy fél kiskanál erőspistával, illetve fokhagymával.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr915662691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása