EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. augusztus 07. - Mirwen
most keltem fel... ma másodszor. délelőtt ugye fusizni voltam, és mire háromra hazaértem, mint akin keresztülgyalogoltak.. csak néztem ki a fejemből és örvényként vonzott az ágyam. furcsa, depis, kavargó álom volt. először álmodtam a halott unokatesómmal mióta három éve a nagyonnagyonhülye öngyilkos lett, és nagyon elsirattam... és tessék, mikor felkelek akkor meg ilyen mocsok az idő.
most viszont nekiállok takarítani, az a legjobb gyógymód kimászni ilyen lelkiállapotokból.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr695662954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása