EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. május 13. - Mirwen
Deutsch Gabor - Subroutine a lejátszóban, a nap kegyetlenül süt, nekem kegyetlen mert most keltem fel, a növényeknek kegyetlen mert háromszor annyi víz kellene nekik, az előbb ugyan adtam, de mi lesz velük holnap reggel? jól itthagyjuk őket, megyünk le vidékre ebék szüleihez, pofavizit meg nagypapaszületésnapünneplés. Most paprikáskrumplit kéne csinálnom, de nemhogy a lehel piacig, a pincéig nem visz le a lélek se meg a lábam se. Megjöttek a szúnyogok, megvolt az első alig-tudok-aludni-a-kurva-szúnyogok-úgy-összecsíptek este. kéne szúnyogháló, de ha itt tartunk, kéne olvasólámpa is. annak a hiányától jobban szenvedek, ágyban olvasni jó. most hogy nem tehetem meg, most értékelném igazán. Biff evangéliumát olvasom, jó kis nyáresti könnyed olvasmány, semmi kulturális mélység, még a végén beleszédülnék. elég mostanság a napközben égetni a szinaptikus összeköttetéseimet. Barázdálódik az agyam. Még most is, de eleinte főleg: iszonyú megterhelésnek voltam/vagyok kitéve szellemileg, aminek nagyon örütem és örülök most is, de jól lefáradtam mindig, koffeintabletták meg ginsengtea kellett hogy ne haljak be. Nem szokta a cigány a szántást, jegyezte meg találón HZs haverom. Tegnap este jutalomként megvettem életem első nem akciós DVDjét: Oldboy. Ügyes vagyok. Kalapáccsal.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr55663725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása