EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. június 08. - Mirwen
tanulságok. // az egyik az, hogy ne bízzunk meg már semmiben. történt ugyanis, hogy vécélehúzás után simán fogtam a kefét - ellentétben egyesekkel -, amikor is valami fura volt, de nem esett le egész odáig, míg a határozott mozdulattal épp nekiálltam volna suvickolni, erre nem belnyúltam csuklóig, mert rövid volt az a szaros - ééérted - vécékefe nyele?! a másik meg hogyha az ember tréninget tart, akkor kapcsolja ki az outlookját, meg a gmailját, mert elég gázul néz ki amikor felugrik a "Szeretlek kicsit, és ölelni szeretnélek hosszan!..." szöveg a powerpoint prezentáció elé a jobb alsó sarokban. ezt kivételesen nem én követtem el, de felírom magamnak, hogy ne is fordulhasson elő

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr325663793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása