EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. augusztus 10. - Mirwen

az volt hogy tegnap különböző fáziseltolódások, amplitúdóingadozások miatt kicsit döcögősen indult a dolog, de aztán csak kijutottunk a kvázi üres, ám annál jobban szemetes szigetre DZs-vel, majd csatlakozott eb is akivel eltoltuk a biciklit az új tárolóhelyre. Elég vicces volt amikor beszólt nekem hogy milyen undorító részeg vagyok, csak azért mert ő meg undorítóan józan volt, és ezt nem tudta feldolgozni. Gyorsan kerestünk is egy söntést, majd nagy komformistán egy sörpadot szemeltünk ki a nagyszínpad mellett, ami az egész későbbiekben kvázi-bázis volt. a nagyszínpad előtt amúgy konkrét tengerpart hangulatot áraszt a mély süppedős fövenyszerű homok amin úgy kell átgázolni mint a sekély vízen. Kicsit később eb elvonult körbenézni a szigeten, KCs a pasiját összeszedni, mi meg négyen lányok maradtunk, és beszélgetttük, át az éjszakát, hiszen olyan rég találkoztunk, volt mit bepótolni. Aztán elindultunk szétnézni a városközpont felé, meg a civil sziget irányába, majd újra vissza, ahol a többiek kijelentették hogy ők éhesek, és elmennek kajáért, én meg a frissen kapott szigetprogramfüzetet lapozgattam... majd nyálaztam, majd újra meg újra átolvastam, ezek meg sehol... mire visszaértek totál kijózanodtam, de közben lejmoltam egy rakás kis ingyen kolbászkát amit ma behoztam a fiúknak mint vásárfiát. Kajálás után eb úgydöntött hogy hazamegy, DZs meg hogy beszélget a többiekkel, nekem viszont a bugi beleállt a lábamba, úgyhogy felkerestem aeonfluxot az idén a Mokkacukában dübörgő drumclubban és az első sorban zúztunk nemkeveset. Kettőkor jöttek a lányok hogy mennének, viszont DZs-vel maradni akartunk, még szétnézni, mászkálni, így elbúcsúztunk, és elindultunk a partyaréna felé hogy benézzünk hogy idén milyen. Kábé félúton járhattunk, amikor megálltunk hogy vegyek vizet: odafordultam a pulthoz, aztán mire vissza DZs-hez, már két pasi zümmögött körülötte. A két - mint kiderült - holland gyerek azután egész továbbiakban boldogított minket, megosztva magvas gondolataikat ("amikor megtudják hogy hollandok vagyok, mindenki füvet akar lejmolni tőlünk", "ez a fesztivál a legjobb ahol jártunk eddig, olyan eredeti és hangulatos" stb). Roger Sanchez játszott a party-szauna-arénában, elég lassú és döglesztően unalmas volt, úgyhogy sarkonfordultunk, majd elindultunk vissza a kijárat felé. ("hogy tudtok ti itt eligazodni?", "minden évben ittvagytok?") Aranyosak voltak, de olyan kisgyerekek, hogy képesek voltak még azt is lehazudni hogy hány évesek valójában. mikor mondta a szőkébb hogy ő huszonkettő, mondtam hogy én meg az anyád vagyok. aztán kijavította hogy nemis, mert igazából 26. Így lett a másik gyerekből is 26janem29 éves. Aztán már DZs-vel nagyon mehetnékünk volt úgyhogy gyorsan és fájdalommentesen leráztuk őket, és HÉV, éjszakai járat, és negyed ötkor már otthon zuhantunk az ágyba.

Ez olyan ímmel-ámmal-nap volt. Rengeteg bába ismerős között elveszett a gyerek zene meg a hangulat. Jamegpersze a háj ekszpekténsönz, ugye...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr225663942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása