EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

pofoz az élet

2006. december 05. - Mirwen

tegnap szabi, ezért reggel féltízkor keltem, pizsiben-köntösben melegszendviccsel és egy pohár tejjel netezgettem bő két órát, majd csak összeszedtem magam és felöltöztem valami puhameleg otthoniba, és kicsit rendbeszedtem a lakást, mostam-teregettem, és helyükre tettem a karácsonyi dekorációs kellékeket, úgyismint terítő, gömbök, fények és koszorú. Délután három körül nagynehezen felöltöztem és besétáltam a városba, aholis lefoglaltam az esküvői ruhát, majd a Marks&Spencerben elvertem a fél fizetésemet. Vettem még parfümöt is, és kinéztem cipőt, de azt már nem volt időm megvenni, mert jött eb, és elhurcolt vacsorázni egy kellemes kis étterembe.

aztán haza, és este még egy kellemes adag szex vörösbor után alvás. 

meg lehetne ezt szokni, kérem...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr105664138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása