EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

concord

2008. augusztus 25. - Mirwen

asszem nem lesz külön baba blog. legfeljebb majd kevesebben olvasnak, de ez itt az én életem, aminek igen erősen szerves része a gyerek. Majd ha elég nagy lesz, indít biztos egy sajátot, addigis itt lesznek írások azzal kapcsolatban is.

mint például a legújabb őrületem, a babakocsi. még szerencsétlen gyerek kábé 10 centis csak, de én már belekerülvén a "vajon melyik az ideális babakocsi majd nekünk" kérdéskörbe, már voltam is brendonban tologatni. Mentségemre legyen mondva anyuékkal mentünk unokaöcskösnek járókát nézni, csak elbolyongtam. De amilyen az én formám, az amelyikbe beleszerettem az 230ezer forint.

Ami még rosszabb, hogy ebnek este mutattam, erre nem ő is beleszeret? Pedig arra számítottam hogy majd jól kiröhög hogy nem vagyok normális. 

Namindegy, még nagyon sok idő van erre, ez csak ilyen kezdeti bizonytalan első lépések a témában. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr95664747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása