EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

Történések

2009. június 16. - Mirwen

Zsófi új tudománya hogy berreg. De olyan istenesen, hangosan, piszkosul élvezi hogy ilyen hangos és rezgős dolgot tud csinálni. NyálGéza:

(katt képre, nagyobb lesz)

ezenkívül állandóan ácsorogni meg ücsörögni akar, pedig ugye még nem szabadna

(ez is nagyítós)

Meg voltunk Béren kirándulni. Eb szerint a falutól egy röpke két kilométeres séta és egy csodaszép andezit folyást láthatunk, de persze azt senki nem mondta hogy 45 fokos emelkedőn kell gyerekkel az oldalamon felkaptatnom. Úgyhogy szidtam az eget is, és ráadásul az utolsó kb 50 méterre tényleg nem tudtam felmenni, mert tiszta görgő köves hegyikecske menet lett volna, amit a séta-cipőmben (ugyanis nem túráról volt szó, grrr), meg egy gyerekkel az oldalamon már nem vállaltam be. Eb azért felment, kattingatott, közben engem megettek a szúnyogok meg legyek, aztán óvatosan leereszkedtünk. Az erdő aljában a réten azért elővettük a piknikplédet, és kicsit kifeküdtünk, úgyis ez volt az első igazi túrája a babának, meg az első fűbenhentergése, még ha a fűvel nem is került kontaktusba, a kaptatós-szitkozódós túra részt meg átaludta nyálcsorgatva. Este két kullancsot távolítottam el ebből, gyereken meg rajtam szerencsére nem volt, eb a kullancsmágnes. Szóval mindenki vigyázzon ha mostanában túrázik!

(technikai megj.: nekem nem tetszenek ezek a kicsi preview képek amikből nagy lesz, mert csúnyán tömörödnek, jobban szeretem amikor én kicsinyítem be a poszthoz, de akkor meg nem látszódna rendesen pl az elsőnél a lényeg. Szóval még nem tudom hogy mi lesz, szerintem hibrid megoldás, hol ez hol az, részlet-fontosságtól függően)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr525664997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása