EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

még egyéb

2010. december 31. - Mirwen

külön alvás van még mindig: Simivel én a gyerekszobában, Zsófi apjával a hálóban. De lassan majd lehet közelíteni, mivel ha éjfél után letesszük, már nem zajos, csak enni kér egyszer.

Mondtam már hogy teljesen más mint Zsófi volt, pl Zsófi imádta a leszorítós pólyát, Simi nem tűri el. Zsófi kiköpködte a cumit, pedig nagyon szerettem volna ha cumis lesz, Simi meg addig taktikázott, amíg kikövetelte a cumit, pedig nagyon nem szerettem volna ha cumis lesz (jobban szeretem mostmár sokkal az ujjszopás gondolatát mint a cumizást).

még a hasfájósság miatt nem nagyon szokott csak úgy ellenni, vagy alszik, vagy sír, reméljük ez lassan azért változni fog, ha másért nem, hát a hat-nyolc hetes hasfájósság-kinövéssel, vagy a jó tápszer megtalálásával.

Kábé úgy egy percig volt furcsa kukist pelenkázni, mondjuk még az íves pisikkel vigyázni kell, de ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr755665273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása